$\require{mediawiki-texvc}$
  • 검색어에 아래의 연산자를 사용하시면 더 정확한 검색결과를 얻을 수 있습니다.
  • 검색연산자
검색연산자 기능 검색시 예
() 우선순위가 가장 높은 연산자 예1) (나노 (기계 | machine))
공백 두 개의 검색어(식)을 모두 포함하고 있는 문서 검색 예1) (나노 기계)
예2) 나노 장영실
| 두 개의 검색어(식) 중 하나 이상 포함하고 있는 문서 검색 예1) (줄기세포 | 면역)
예2) 줄기세포 | 장영실
! NOT 이후에 있는 검색어가 포함된 문서는 제외 예1) (황금 !백금)
예2) !image
* 검색어의 *란에 0개 이상의 임의의 문자가 포함된 문서 검색 예) semi*
"" 따옴표 내의 구문과 완전히 일치하는 문서만 검색 예) "Transform and Quantization"
쳇봇 이모티콘
안녕하세요!
ScienceON 챗봇입니다.
궁금한 것은 저에게 물어봐주세요.

논문 상세정보

중국 B2B 전자상거래 문제점과 해결방안

The Problems and Solutions in the B2B of E-Commerce in China

무역연구 v.6 no.4 , 2010년, pp.499 - 514   http://dx.doi.org/10.16980/jitc.6.4.201012.499
김정호
초록

In recent years, the rapid growth of Internet in China has caused the structural change in the national economic order as well as industrial activities. As China is potential E-Commerce market is considered to be huge, the interest in China's future E-Commerce market has been Increasing.The B2B market will be more competitive with vigorous development of E-Commerce in China. The B2B sectors has seen a higher transaction volume and more stable growth than the B2C sector. The Regional B2B platform and vertical B2B platform will make further development in the China's market. Those comprehensive B2B platforms need to be enhance the value-added services to face the impact brought by new B2B Platform.The purpose of this paper is contribute to development E-commerce in China by finding the solutions of the bottlenecks in B2B Types of E-commerce in China. also derives several suggestions for Korean companies considering the entrance into Chinese E-Commerce market.

참고문헌 (0)

  1. 이 논문의 참고문헌 없음

이 논문을 인용한 문헌 (0)

  1. 이 논문을 인용한 문헌 없음

원문보기

원문 PDF 다운로드

  • KCI :

원문 URL 링크

  • 원문 URL 링크 정보가 존재하지 않습니다.
상세조회 0건 원문조회 0건

DOI 인용 스타일