최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기Research has consistently presented an increasing demand for Fair trade because of rising numbers of ethically concerned consumers. While few studies have examined Asian's purchase intention for fair trade coffee. The purpose of this study is to explain the purchase intention of consumers for fair t...
저자 | 노미나 |
---|---|
학위수여기관 | 전북대학교 대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 경영학 |
발행연도 | 2011 |
총페이지 | ix, 74 p. |
키워드 | fair trade coffee theory of planned behavior ethical obligation self-identification past purchase experience purchase intention |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T12331050&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.