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NTIS 바로가기대한가정학회지 = Journal of the Korean Home Economics Association, v.43 no.1 = no.203, 2005년, pp.243 - 253
이승희 (성신여자대학교 의류학과) , 정소연 (정소연웨딩루이즈)
The purpose of this study was to examine the advertising effects of wedding internet advertisement types such as Static, pop-up, and flash banners. The survey subjects were 604 unmarried female consumers, consisting 202 in the static banner group, 201 in the pop-up banner group, and 201 in the flash...
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국내 인터넷 쇼핑시장 분석 및 전망 (2004, 7, 11). 연합뉴스
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5월 경기 위축에도 온라인분야는 '건재' (2003, 5. 2) 전자신문
올해 일본 인터넷 광고시장 100억엔대(2003, 9. 3). 전자신문
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한국 인터넷 이용자 3000만명 시대(2004, 8, 11). 연합 뉴스
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