$\require{mediawiki-texvc}$

연합인증

연합인증 가입 기관의 연구자들은 소속기관의 인증정보(ID와 암호)를 이용해 다른 대학, 연구기관, 서비스 공급자의 다양한 온라인 자원과 연구 데이터를 이용할 수 있습니다.

이는 여행자가 자국에서 발행 받은 여권으로 세계 각국을 자유롭게 여행할 수 있는 것과 같습니다.

연합인증으로 이용이 가능한 서비스는 NTIS, DataON, Edison, Kafe, Webinar 등이 있습니다.

한번의 인증절차만으로 연합인증 가입 서비스에 추가 로그인 없이 이용이 가능합니다.

다만, 연합인증을 위해서는 최초 1회만 인증 절차가 필요합니다. (회원이 아닐 경우 회원 가입이 필요합니다.)

연합인증 절차는 다음과 같습니다.

최초이용시에는
ScienceON에 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 로그인 (본인 확인 또는 회원가입) → 서비스 이용

그 이후에는
ScienceON 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 서비스 이용

연합인증을 활용하시면 KISTI가 제공하는 다양한 서비스를 편리하게 이용하실 수 있습니다.

Graphics program adaptor 원문보기

IPC분류정보
국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판)
  • G06F-009/00
출원번호 US-0458939 (1989-12-29)
발명자 / 주소
  • Littleton James G. (Houston TX)
출원인 / 주소
  • Texas Instruments Incorporated (Dallas TX 02)
인용정보 피인용 횟수 : 28  인용 특허 : 0

초록

An adapter for modifying graphics software programs at load time. The invention is a process, which may be part of a hardware or firmware configuration used with a computer system, and which scans the program for selected instructions representing routines to be replaced with a substitute routine. I

대표청구항

A computer system for modifying a graphics software program, wherein said graphics software program is operative with a graphics hardware system having display hardware dependent program code, said computer system comprising: a processor for executing graphics instructions called by said graphics so

이 특허를 인용한 특허 (28)

  1. Limberis Alexander John ; Ottney Joanne F. ; Bryan Joseph Watson, Code segment replacement apparatus and real time signal processor using same.
  2. Hartadinata, Toga, Debugging a statechart for a real time target.
  3. Neumann, Nicholas G.; Hartadinata, Toga, Debugging a statechart using a graphical program.
  4. Kodosky Jeffrey L ; Shah Darshan ; DeKey Samson ; Rogers Steven, Embedded graphical programming system.
  5. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato, Game console.
  6. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato; Murakawa, Teruki; Yamamoto, Soichi, Game console and emulator for the game console.
  7. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato; Murakawa, Teruki; Yamamoto, Soichi, Game console and emulator for the game console.
  8. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato, Game console and memory card.
  9. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato, Game console and memory card.
  10. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato; Umezu, Ryuji; Iijima, Yutaka, Game console connector and emulator for the game console.
  11. Okada, Satoru; Yoneyama, Kazuo; Ota, Masahiko; Umezu, Ryuji; Nakashima, Takanobu, Gaming machine that is usable with different game cartridge types.
  12. Dye, Robert E.; Shah, Darshan; Rogers, Steve; Richardson, Greg; Luick, Dean A., Graphical programming system with block diagram execution and distributed user interface display.
  13. Dye, Robert E.; Shah, Darshan; Rogers, Steve; Richardson, Greg; Luick, Dean A., Graphical programming system with distributed block diagram execution and front panel display.
  14. Okada,Satoru; Umezu,Ryuji; Nakashima,Takanobu, Hand-held display system and display method and storage medium therefor.
  15. Yoshino, Hiroshi; Ohta, Keizo; Yasumoto, Yoshitaka; Nishida, Kenji; Sugino, Kenichi; Ibuki, Masato; Murakawa, Teruki; Yamamoto, Soichi, Memory card for a game console.
  16. Okada,Satoru; Yoneyama,Kazuo; Ota,Masahiko; Umezu,Ryuji; Nakashima,Takanobu, Memory for video game system and emulator using the memory.
  17. Knapp ; III Henry H. ; Eykholt Joseph R. ; Faulkner Roger A., Method and apparatus for providing and handling traps.
  18. Watzl, Martin, Method and device for adaptation of functions for controlling operating sequences.
  19. Okada Satoru,JPX ; Umezu Ryuji,JPX ; Nakashima Takanobu,JPX, Portable color display game machine and storage medium for the same.
  20. Okada Satoru,JPX ; Umezu Ryuji,JPX ; Nakashima Takanobu,JPX, Portable color display game machine and storage medium for the same.
  21. Okada, Satoru; Yoneyama, Kazuo; Ota, Masahiko; Umezu, Ryuji; Nakashima, Takanobu, Portable video game system.
  22. Odom,Brian Keith; Peck,Joseph E.; Andrade,Hugo A.; Butler,Cary Paul; Truchard,James J.; Petersen,Newton G.; Novacek,Matthew, Reconfigurable measurement system utilizing a programmable hardware element and fixed hardware resources.
  23. Andrade,Hugo A.; Odom,Brian Keith; Ryan,Arthur, Reconfigurable test system.
  24. Ryan Arthur ; Andrade Hugo, Reconfigurable test system.
  25. Peck,Joseph E.; Novacek,Matthew; Andrade,Hugo A.; Petersen,Newton G., System and method for configuring a reconfigurable system.
  26. Glanville,Robert Steven; Kilgard,Mark J.; Akeley,Kurt B.; Mark,William R., System and method for interfacing graphics program modules.
  27. Kodosky, Jeffrey L; Shah, Darshan; DeKey, Samson; Rogers, Steve, System and method for providing and displaying debugging information of a graphical program on a first computer during execution of the graphical program on a second computer.
  28. Okada, Satoru; Yoneyama, Kazuo; Ota, Masahiko; Umezu, Ryuji, Video game display system.
섹션별 컨텐츠 바로가기

AI-Helper ※ AI-Helper는 오픈소스 모델을 사용합니다.

AI-Helper 아이콘
AI-Helper
안녕하세요, AI-Helper입니다. 좌측 "선택된 텍스트"에서 텍스트를 선택하여 요약, 번역, 용어설명을 실행하세요.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.

선택된 텍스트

맨위로