$\require{mediawiki-texvc}$

연합인증

연합인증 가입 기관의 연구자들은 소속기관의 인증정보(ID와 암호)를 이용해 다른 대학, 연구기관, 서비스 공급자의 다양한 온라인 자원과 연구 데이터를 이용할 수 있습니다.

이는 여행자가 자국에서 발행 받은 여권으로 세계 각국을 자유롭게 여행할 수 있는 것과 같습니다.

연합인증으로 이용이 가능한 서비스는 NTIS, DataON, Edison, Kafe, Webinar 등이 있습니다.

한번의 인증절차만으로 연합인증 가입 서비스에 추가 로그인 없이 이용이 가능합니다.

다만, 연합인증을 위해서는 최초 1회만 인증 절차가 필요합니다. (회원이 아닐 경우 회원 가입이 필요합니다.)

연합인증 절차는 다음과 같습니다.

최초이용시에는
ScienceON에 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 로그인 (본인 확인 또는 회원가입) → 서비스 이용

그 이후에는
ScienceON 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 서비스 이용

연합인증을 활용하시면 KISTI가 제공하는 다양한 서비스를 편리하게 이용하실 수 있습니다.

System and method for managing traffic bursts on a per tenant basis

IPC분류정보
국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판)
  • G06F-015/173
  • H04Q-011/00
  • H04M-003/523
  • H04M-003/51
  • H04L-012/26
  • H04M-003/22
출원번호 US-0668200 (2012-11-02)
등록번호 US-9143616 (2015-09-22)
발명자 / 주소
  • Kovalenko, Galina
  • Sayko, Slava
  • Zhakov, Slava
출원인 / 주소
  • GENESYS TELECOMMUNICATIONS LABORATORIES, INC.
대리인 / 주소
    Christie, Parker & Hale, LLP
인용정보 피인용 횟수 : 2  인용 특허 : 11

초록

A system that supports multiple contact centers includes a communications network that is coupled between a private network (e.g. MPLS network) and a remote computing environment (e.g. cloud environment). A server system in the remote computing environment monitors health of different network segmen

대표청구항

1. A system for managing media traffic associated with a plurality of customer contact centers, the system comprising: an edge device deployed in a communications network for facilitating calls between agents and customers of the plurality of contact centers, wherein the agents and customers access

이 특허에 인용된 특허 (11)

  1. Ezerzer, Ran; Jarquin, Roberto Armando Portillo; Aljane, Ali; Borodow, Eli Ben; Holly, Jr., Gerald Augustin; Margulies, Edwin Kenneth, Call center.
  2. Roelle, William; Arcuri, Thomas; Zachacz, Karen; Coury, Jacqueline L.; Spaulding, Carol; Bonk, Becky; Bolejack, Chris; Muckle, Robert; Limric, David; LeSage, Suzy, Call center monitoring system.
  3. Paden, Jonathan; Sams, Bobby; Harris, Jon, Dynamic load balancing between multiple locations with different telephony system.
  4. Edwards, Thomas J., Method and system for enterprise service balancing.
  5. Falcone, Richard; Kelson, Keith S.; Duke, Jeremy W.; Johnson, Lee R.; Sullivan, Robert E.; Hoffman, Randy W., Optimizing profitability in business transactions.
  6. Reynolds Henry S. (Glendale Heights IL) Bonkowski Edward F. (Wheaton IL) Dalsky Joel D. (Hoffman Estates IL) Pannell Dean R. (St. Charles IL) Schmidt Joyce J. (Schaumburg IL), Subscriber call routing processing system.
  7. Bernard Warren E. ; Jacobson Philip A., System and method for automated remote previewing and purchasing of music, video, software, and other multimedia product.
  8. Kovalenko, Galina; Sayko, Slava; Zhakov, Slava, System and method for managing traffic bursts for a plurality of tenants.
  9. Amin, Rajesh B.; Hanley, Donald V.; Allahyari, John; Hall, Mike, System and method for service session management in an IP centric distributed network.
  10. Wu,Wai; Heller,Toby; Hoffberg,Steven M., Telephony control system with intelligent call routing.
  11. Eicholz, Alan David; Flockhart, Andrew D.; Christensen, Tore; Sobus, Katherine Anthony, Training optimizer for contact center agents.

이 특허를 인용한 특허 (2)

  1. Kovalenko, Galina; Sayko, Slava; Zhakov, Slava, Dynamic management and redistribution of contact center media traffic.
  2. Kovalenko, Galina; Sayko, Slava; Zhakov, Slava, System and method for managing traffic bursts for a plurality of tenants.
섹션별 컨텐츠 바로가기

AI-Helper ※ AI-Helper는 오픈소스 모델을 사용합니다.

AI-Helper 아이콘
AI-Helper
안녕하세요, AI-Helper입니다. 좌측 "선택된 텍스트"에서 텍스트를 선택하여 요약, 번역, 용어설명을 실행하세요.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.

선택된 텍스트