$\require{mediawiki-texvc}$
  • 검색어에 아래의 연산자를 사용하시면 더 정확한 검색결과를 얻을 수 있습니다.
  • 검색연산자
검색연산자 기능 검색시 예
() 우선순위가 가장 높은 연산자 예1) (나노 (기계 | machine))
공백 두 개의 검색어(식)을 모두 포함하고 있는 문서 검색 예1) (나노 기계)
예2) 나노 장영실
| 두 개의 검색어(식) 중 하나 이상 포함하고 있는 문서 검색 예1) (줄기세포 | 면역)
예2) 줄기세포 | 장영실
! NOT 이후에 있는 검색어가 포함된 문서는 제외 예1) (황금 !백금)
예2) !image
* 검색어의 *란에 0개 이상의 임의의 문자가 포함된 문서 검색 예) semi*
"" 따옴표 내의 구문과 완전히 일치하는 문서만 검색 예) "Transform and Quantization"

특허 상세정보

Method and apparatus for obtaining revenue from the distribution of hyper-relevant advertising through permissive mind reading, proximity encounters, and database aggregation

국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판) G06F-017/30    G06Q-030/02   
출원번호 US-0552932 (2006-10-25)
등록번호 US-9299077 (2016-03-29)
발명자 / 주소
출원인 / 주소
대리인 / 주소
    Wilson Sonsini Goodrich & Rosati
인용정보 피인용 횟수 : 3  인용 특허 : 3
초록

A method and apparatus enabling the distribution of hyper-relevant advertising to consumers who have confirmed interests in specific content, products, and services is described. Users define “who they are” and “what they want” in a spontaneous, guided, voluntary disclosure of rich, candid, personal information conceived to attract individuals who seek or share common relationships, experiences, objectives, skills, knowledge, acquaintances, interests, needs, or desires for mutual gain. The information is converted into encrypted user codes; these codes a...

대표
청구항

1. A computer implemented method comprising: (a) compiling a general profile for a first user based on information provided by the first user about the first user, wherein the general profile does not include specific encounter criteria, and wherein the general profile is accessible by a mobile proximity device of the first user;(b) compiling a plurality of specific profiles for the first user based on information provided by the first user about the first user's specific encounter criteria, wherein the specific profiles are accessible by the mobile prox...