$\require{mediawiki-texvc}$

연합인증

연합인증 가입 기관의 연구자들은 소속기관의 인증정보(ID와 암호)를 이용해 다른 대학, 연구기관, 서비스 공급자의 다양한 온라인 자원과 연구 데이터를 이용할 수 있습니다.

이는 여행자가 자국에서 발행 받은 여권으로 세계 각국을 자유롭게 여행할 수 있는 것과 같습니다.

연합인증으로 이용이 가능한 서비스는 NTIS, DataON, Edison, Kafe, Webinar 등이 있습니다.

한번의 인증절차만으로 연합인증 가입 서비스에 추가 로그인 없이 이용이 가능합니다.

다만, 연합인증을 위해서는 최초 1회만 인증 절차가 필요합니다. (회원이 아닐 경우 회원 가입이 필요합니다.)

연합인증 절차는 다음과 같습니다.

최초이용시에는
ScienceON에 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 로그인 (본인 확인 또는 회원가입) → 서비스 이용

그 이후에는
ScienceON 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 서비스 이용

연합인증을 활용하시면 KISTI가 제공하는 다양한 서비스를 편리하게 이용하실 수 있습니다.

Gaming system for modular toys 원문보기

IPC분류정보
국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판)
  • A63F-009/24
  • A63F-013/235
  • A63F-013/69
  • A63F-013/98
  • A63F-013/245
출원번호 US-0383386 (2016-12-19)
등록번호 US-10159894 (2018-12-25)
발명자 / 주소
  • Scott, James William
  • Zhang, Haiyan
  • Villar, Nicolas
  • Saul, Greg
  • Bunting, Alexandra Keeley
  • Schuneman, Lee Jason
  • Harrison, Philip Robert
  • Robinson, Jonathan Steven
  • Lopez-Moreno, Sabina
  • Thomas, Simone Rita
  • Spadoni, Patrizio
  • Hall, Alex
  • Adaci, Tariq
  • Naess, Levi
  • Vandenberghe, Sebastien
  • Salinas Lopez, Alma Coyolxauhqui
  • Carter, Simon Jay
출원인 / 주소
  • MICROSOFT TECHNOLOGY LICENSING, LLC
대리인 / 주소
    Alleman Hall Creasman & Tuttle LLP
인용정보 피인용 횟수 : 0  인용 특허 : 27

초록

An interactive computer game is described which works in conjunction with a number of physical modules that a user can connect together in different ways to form a coherent physical whole object. The game receives data from the object via a wireless link, the data identifying at least which modules

대표청구항

1. A system comprising device-executable instructions stored on one or more computer storage media that, when executed by a computing system, direct the computing system to: receive, from one or more physical modules, data identifying a plurality of physical modules, the plurality of physical module

이 특허에 인용된 특허 (27)

  1. Murayama, Fumitaka; Ito, Fumiyoshi; Matsushima, Takeshi; Uchida, Hideyuki, Assembly block and display system.
  2. Bolli Peter (Steinhausen CHX), Electrified toy building block with zig-zag current carrying structure.
  3. Tushinsky, Robert J.; Gorowitz, Morton, Fashion accessory with wireless signal alerting device.
  4. Zhang, Haiyan; Scott, James William; Villar, Nicolas; Saul, Greg; Bunting, Alexandra Keeley; Schuneman, Lee Jason; Harrison, Philip Robert; Mejias Stott, Thomas James, Generation of custom modular objects.
  5. Galyean III Tinsley A. ; Kaufman Henry ; Blumberg Bruce M. ; O'connor David C., Interactive game apparatus with game play controlled by user-modifiable toy.
  6. Hampton David ; Chung Caleb, Interactive toy.
  7. Janick Simeray FR, Interactive toy.
  8. Weston, Denise Chapman; Briggs, Rick A.; Barney, Jonathan A., Interactive toys and games connecting physical and virtual play environments.
  9. Hunts,Larry Dean, Magnetic connector apparatus.
  10. Rohrbach, Matthew Dean; Doutt, Mark Edward; Andre, Bartley K.; Lim, Kanye; DiFonzo, John C.; Gery, Jean-Marc, Magnetic connector for electronic device.
  11. Chan, Yuk Kei; Jabbour, Jr., Edward, Method of providing a consumer profile accessible by an on-line interface and related to retail purchase of custom personalized toys.
  12. Gabai, Oz; Gabai, Jacob; Sanlerman, Nimrod; Weiss, Nathan, Methods and apparatus for integration of interactive toys with interactive television and cellular communication systems.
  13. Bdeir, Aya, Modular electronic building systems with magnetic interconnections and methods of using the same.
  14. Ellis,Anthony Mark; Riggs,Andrew J., Multiply interconnectable environmentally interactive character simulation module method and system.
  15. Takeda,Genyo; Shiota,Ko; Oira,Munchito; Koshima,Kazuo; Nishiumi,Satoshi, Peripheral devices for a video game system.
  16. Polchin, George C., Physical data building blocks system for video game interaction.
  17. Hsieh,Jennifer Chia Jen; Liang,Eric Gunghua; Yin,Elizabeth, Physical programming toy.
  18. Chan, Albert Wai, Physically interactive electronic toys.
  19. Gabai, Oz; Gabai, Jacob; Sandlerman, Nimrod, Programmable assembly toy.
  20. Dooley, Mike; Munch, Gaute; Rasmussen, Jesper, Remote controlled toy.
  21. Yim, Mark H.; Homans, Samuel B.; Duff, David G.; Roufas, Kimon D.; Suh, John W., Robotic toy modular system with distributed program.
  22. David G. Duff ; Mark H. Yim ; Samuel B. Homans ; Kimon D. Roufas ; John W. Suh, Robotic toy with posable joints.
  23. Didur, David; Ellero, Larry, Rotatable magnetic electrical connector.
  24. Frankel, James L.; Anderson, David B.; Marks, Joseph W.; Sullivan, Edmund M., Self-configuring store-and-forward computer network.
  25. Ganz, Howard, System and method for toy adoption and marketing.
  26. Gaute, Munch, Toy building system.
  27. Hansen, Erik; Munch, Gaute; Pedersen, Tommy Christian, Toy construction system.
섹션별 컨텐츠 바로가기

AI-Helper ※ AI-Helper는 오픈소스 모델을 사용합니다.

AI-Helper 아이콘
AI-Helper
안녕하세요, AI-Helper입니다. 좌측 "선택된 텍스트"에서 텍스트를 선택하여 요약, 번역, 용어설명을 실행하세요.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.

선택된 텍스트

맨위로