사람들의 주류 소비 관념의 변화에 따라 모바일 인터넷은 점차 사람들의 생활을 점유하고 있으며 스마트 단말기의 편리성은 대중의 의식주 각 방면에 깊이 파고들어 예전에는 쇼핑을 할 때 편의점, 쇼핑몰에 가서 구매해야 했지만 지금은 언제 어디서나 휴대폰으로 구매한다.새로운 시대의 소비자는 브랜드에 대한 기대는 제품의 성능, 서비스 품질, 브랜드 개성 등 미시적인 차원에 국한되지 않으며 기업이 사회와 민생 방면에 공헌해야 할 것이 있는지에 대해 더 높은 요구를 갖게 되며, 이는 기업을 브랜드 구축 과정에서 더 큰 도전에 직면하게 한다.채널의 변화와 전파 기술의 혁신적 ...
사람들의 주류 소비 관념의 변화에 따라 모바일 인터넷은 점차 사람들의 생활을 점유하고 있으며 스마트 단말기의 편리성은 대중의 의식주 각 방면에 깊이 파고들어 예전에는 쇼핑을 할 때 편의점, 쇼핑몰에 가서 구매해야 했지만 지금은 언제 어디서나 휴대폰으로 구매한다.새로운 시대의 소비자는 브랜드에 대한 기대는 제품의 성능, 서비스 품질, 브랜드 개성 등 미시적인 차원에 국한되지 않으며 기업이 사회와 민생 방면에 공헌해야 할 것이 있는지에 대해 더 높은 요구를 갖게 되며, 이는 기업을 브랜드 구축 과정에서 더 큰 도전에 직면하게 한다.채널의 변화와 전파 기술의 혁신적 업그레이드로, 모바일 인터넷에는 스토리 마케팅을 주요 전파 수단으로 하여 단기간에 성공을 거둔 새로운 브랜드들이 출현하였다.정서를 구매 포인트로 하는 환경 속에서, 스토리 마케팅은 많은 성공 사례와 현상급 마케팅 사건을 야기했다.브랜드 스토리는 현대 기업의 상용 마케팅 수단 중 하나로 브랜드 스토리에 관한 과학적 연구 성과가 매우 풍부하고, 비즈니스 환경에서의 마케팅 사례가 끊이지 않기 때문에 스토리 마케팅 방식이 소비자의 브랜드 인정에 도움이 되는지, 그리고 그러한 특징을 갖춘 스토리가 브랜드 이미지에 도움이 되는지 검토할 필요가 있다.
사람들의 주류 소비 관념의 변화에 따라 모바일 인터넷은 점차 사람들의 생활을 점유하고 있으며 스마트 단말기의 편리성은 대중의 의식주 각 방면에 깊이 파고들어 예전에는 쇼핑을 할 때 편의점, 쇼핑몰에 가서 구매해야 했지만 지금은 언제 어디서나 휴대폰으로 구매한다.새로운 시대의 소비자는 브랜드에 대한 기대는 제품의 성능, 서비스 품질, 브랜드 개성 등 미시적인 차원에 국한되지 않으며 기업이 사회와 민생 방면에 공헌해야 할 것이 있는지에 대해 더 높은 요구를 갖게 되며, 이는 기업을 브랜드 구축 과정에서 더 큰 도전에 직면하게 한다.채널의 변화와 전파 기술의 혁신적 업그레이드로, 모바일 인터넷에는 스토리 마케팅을 주요 전파 수단으로 하여 단기간에 성공을 거둔 새로운 브랜드들이 출현하였다.정서를 구매 포인트로 하는 환경 속에서, 스토리 마케팅은 많은 성공 사례와 현상급 마케팅 사건을 야기했다.브랜드 스토리는 현대 기업의 상용 마케팅 수단 중 하나로 브랜드 스토리에 관한 과학적 연구 성과가 매우 풍부하고, 비즈니스 환경에서의 마케팅 사례가 끊이지 않기 때문에 스토리 마케팅 방식이 소비자의 브랜드 인정에 도움이 되는지, 그리고 그러한 특징을 갖춘 스토리가 브랜드 이미지에 도움이 되는지 검토할 필요가 있다.
With the change of people's mainstream consumption concept, the mobile Internet gradually occupies people's lives, and the convenience of smart terminals has penetrated into all aspects of the public's clothing, food, housing, and transportation. In the past, shopping required going to convenience s...
With the change of people's mainstream consumption concept, the mobile Internet gradually occupies people's lives, and the convenience of smart terminals has penetrated into all aspects of the public's clothing, food, housing, and transportation. In the past, shopping required going to convenience stores and shopping malls to buy, but now, anytime, anywhere mobile phone purchases.Consumers' expectations for brands in the new era are not limited to micro-levels such as product performance, service quality, and brand personality. They also have higher requirements on whether enterprises should contribute to society and people's livelihood. The brand building process faces greater challenges.With the change of channels and the innovation and upgrading of communication technology, a number of new and new brands have emerged on the mobile Internet terminal that use story marketing as the main means of communication and have achieved success in a short period of time.In the environment where feelings are the buying point, story marketing has contributed to many successful cases and phenomenal marketing events.As one of the common marketing methods of modern enterprises, brand stories have rich scientific research results related to brand stories, and there are endless marketing cases in the business environment. Therefore, it is necessary to explore whether the method of story marketing helps consumers to recognize brands. And stories with those characteristics can help with brand image.
With the change of people's mainstream consumption concept, the mobile Internet gradually occupies people's lives, and the convenience of smart terminals has penetrated into all aspects of the public's clothing, food, housing, and transportation. In the past, shopping required going to convenience stores and shopping malls to buy, but now, anytime, anywhere mobile phone purchases.Consumers' expectations for brands in the new era are not limited to micro-levels such as product performance, service quality, and brand personality. They also have higher requirements on whether enterprises should contribute to society and people's livelihood. The brand building process faces greater challenges.With the change of channels and the innovation and upgrading of communication technology, a number of new and new brands have emerged on the mobile Internet terminal that use story marketing as the main means of communication and have achieved success in a short period of time.In the environment where feelings are the buying point, story marketing has contributed to many successful cases and phenomenal marketing events.As one of the common marketing methods of modern enterprises, brand stories have rich scientific research results related to brand stories, and there are endless marketing cases in the business environment. Therefore, it is necessary to explore whether the method of story marketing helps consumers to recognize brands. And stories with those characteristics can help with brand image.
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