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NTIS 바로가기한국수소 및 신에너지학회 논문집 = Transactions of the Korean Hydrogen and New Energy Society, v.13 no.4, 2002년, pp.297 - 303
권태윤 (계명대학교 대학원) , 김진호 (계명대학교 대학원) , 최경호 (계명대학교 자동차공학과) , 정연종 (대구미래대학 자동차과)
The purpose of study is obtaining low-emission and high-efficiency in LPi engine with hydrogen enrichment. The test engine was named variable compression ratio single cylinder engine (VACRE). The fuel supply system provides LPG/hydrogen mixtures based on same heating value. A varied sensors such as ...
김봉석, 권철홍 :"메탄-수소-공기 예혼합기의 연소특성(I)", SAE 953743, 1995, pp.129-139
김봉석, 이영재 : "메탄-수소-공기 예혼합기의 연소특성(II)", SAE 96370060, 1996, pp.156-167
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김봉석, 권철홍 : "메탄-수소-공기 예혼합 기의 연소특성(I)", SAE 953743, 1995, pp. 129-139
김봉석, 이영재 : "메탄-수소-공기 예혼합 기의 연소특성(II)", SAE 96370060, 1996, pp. 156-167
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