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서울.경기지역 일식 체인전문점에 대한 인지도와 선호도
Customer's perception and preference for Japanese Chain Restaurants in Seoul & Kyunggi Province 원문보기

한국조리과학회지 = Korean Journal of Food and Cookery Science, v.21 no.5 = no.89, 2005년, pp.637 - 646  

윤태환 (동우대학 호텔조리과) ,  윤혜현 (경희대학교 조리과학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

The objectives of this study were, 1) to investigate the perception and preference for Japanese chain restaurants due to demographics and consumption behaviors, and 2) to research improvements for Japanese chain restaurants according to the customers' dissatisfaction. Frequency analysis and one-way ...

주제어

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문제 정의

  • 그리고 한국에 재학 중인 외국인을 대상으로 한식음식점에 대한 인지도와 선호도를 조사한 연구 (서경화 2003)7} 있었다. 본 연구에서는 소비자의 일식 체인 전문점에 대한 기초통계 및 이용행태별 인지도와 선호도를 조사, 고찰하였으며 불만족사항에 대하여 개선점을 구하고 마케팅의 기본적인 방향을 설정하여 보았다.
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