최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기멀티미디어학회논문지 = Journal of Korea Multimedia Society, v.13 no.1, 2010년, pp.38 - 46
정미숙 (경남대학교 컴퓨터공학부) , 박규석 (경남대학교 컴퓨터 공학부)
A stable game managing system is absolutely needed to accept simultaneous interlacing of many users for on- line game system. The proposed P2P on-line game system in this paper is able to get stable and real-time game managing within limited time stamp utilizing through reorganizing peers according ...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
M. Varvello, E. Biersack, and C. Diot, "Dynamic clustering in delaunaybased p2p networked virtual environments," Proc. of ACM SIGCOMM workshop on Network and system supportfor games, pp. 105-110, ACM, 2007.
S. Hu, J. Chen, and T. Chen "A scalable peer-to-peer network for virtual environments," IEEE Network, pp. 22-31. 2006.
A. E. Rhalibi and M. Merabti. "Agents-based modeling for a peer-to-peer MMOG architecture," Computers in Entertainment, Vol.3, No.2. Apr. 2005, Article 3B, 2005.
C.S, Lui and M. F. Chan. "An Efficient Partitioning Algorithm for Distributed Virtual Environment Systems ," IEEE Transaction on Parallel and Distributed Systems, Vol.13, pp. 193-211, 2002.
S. Rieche, M. Fouquet. H. Niedermayer. L. Petrak, K. Wehrle, and G. Carle., "Peer-to-Peer-based Infrastructure Support for Massively Multiplayer Online Games," CCNC 2007, pp. 763-767, 2007.
M. Assiotis and V. Tzanov "A distributed architecture for MORPG," Proc. of NetGames '06, Article 4, 2006.
Y. Ahu, Y. HU, "Efficient, Proximity-Aware Load Balancing for DHT-Based P2P Systems," IEEE T-PDS, Vol.16, No.4, 2005.
S. Yamamoto, Y. Murata, K. Yasumoto, and M. Ito., "A distributed event deli very method with load balancing for MMORPG," Proc. of NetGames, pp. 1-8, 2005.
P. Ciaccia, M. Patella, and P. Zezula, "M-tree An Efficient Access Method for Similarity Search in Metric Spaces," in Proceedings International Conference on Very Large Databases (VLDB), Athens, Greece, August, pp. 426- 435, 1997.
M. Hosseini, D. T. Ahmed, S. Shirmo., and N.D. Georganas, "A survey of application-layer multi cast protocols," IEEE Communincation Surveys and Tutorials, Vol.9, No.3, 2007.
정미숙. 김성후, 박규석, "P2P 온라인 게임에서의 관심영역별 영역관리자 재구성기반 부하분산 시스템," 한국멀티미디어학회 논문지, 제 12권 3호 2009.
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.