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NTIS 바로가기品質經營學會誌 = Journal of Korean society for quality management, v.38 no.1, 2010년, pp.108 - 114
최현우 (서경대학교 대학원 경영학과 6시그마) , 이상복 (서경대학교 대학원 경영학과 6시그마)
In this research, we study to find core factor of the perceived quality of internal quality and external quality factors on agriculture products and food industry. By empirical research, we prove that the perceived quality effects to the customer attitude on agricultural products and food Industry. ...
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김옥주(2005), "외식업체 조리종사원의 친환경농산물 구매인지도에 판한 연구" 경기대 석사학위논문
박성규(2007), "우수브랜드 쌀 구매결정 요인에 관한 연구", 호서대 석사학위논문
서미옥(2006), "보이차의 품칠성과가 고객 가치, 고객 만족, 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구" 창원대 석사학위논문
오명열(2003), "브랜드자산의 측정 및 관리를 위한 일반모형 개발에 대한 연구" 한양대 박사학위논문
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