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안경과 콘택트렌즈의 시장성 조사
Research on the marketability of eyeglasses and contact lenses 원문보기

한국임상보건과학회지 = The Journal of Korean clinical health science, v.9 no.2, 2021년, pp.1535 - 1542  

김봉환 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  한선희 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  박재만 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  이정수 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  정지환 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  윤남경 (춘해보건대학교 안경광학과) ,  김형수 (춘해보건대학교 안경광학과)

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Purpose. This study categorizes vision correction subjects by age and gender, and aims to find out which glasses or contact lenses the subjects of each age group show preference based on the answers of the questionnaires answered by the subjects. Methods. A study was conducted in the form of a quest...

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참고문헌 (14)

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