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카노 모델을 이용한 고창 자연마당의 서비스 품질 속성 분류
Classifying Quality Attributes of Public Services in Gochang Jayeonmadang using Kano Model 원문보기

環境復元綠化 = Journal of the Korean Society of Environmental Restoration Technology, v.24 no.4, 2021년, pp.47 - 60  

홍진표 (우영환경개발(주) 생태복원본부) ,  심윤진 (한국농수산대학 조경학과) ,  강필구 (고창군청 생태환경과) ,  최영자 (고창군청 생태환경과) ,  어양준 ((주)다인산업개발(주) 생태복원연구소) ,  서경원 (우영환경개발(주) 생태복원본부)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

This study was conducted to classify quality attributes for quality elements of public service targeting Gochang Jayeonmadang and analyze their impact on resident satisfaction and dissatisfaction by each service quality element by using the Kano model and the customer satisfaction coefficient and di...

주제어

표/그림 (9)

참고문헌 (18)

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