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[국내논문] 지역 임산물의 공유가치창출에 대한 소비자의 인식에 따른 지역 임산물의 구매행동에 관한 연구 - 정읍시를 중심으로 -
Effect of Consumers' Perceived Creating Shared Value on Purchasing Behavior of Non-timber Forest Products in Jeongeup City, Korea 원문보기

韓國食生活文化學會誌 = Journal of the Korean Society of Food Culture, v.36 no.5, 2021년, pp.421 - 429  

오지은 (이화여자대학교 신산업융합대학) ,  이경원 (한국교원대학교 가정교육과) ,  강남이 (을지대학교 식품영양학과) ,  조미숙 (이화여자대학교 식품영양학과) ,  나예슬 (KC대학교 식품영양학과)

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Local non-timber forest products can be easily accessed by tourists. These also provide opportunities for tourists to experience the local culture. Many local governments are paying constant attention to the development of non-timber forest product brands to revitalize the local economy and increase...

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참고문헌 (23)

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