$\require{mediawiki-texvc}$

연합인증

연합인증 가입 기관의 연구자들은 소속기관의 인증정보(ID와 암호)를 이용해 다른 대학, 연구기관, 서비스 공급자의 다양한 온라인 자원과 연구 데이터를 이용할 수 있습니다.

이는 여행자가 자국에서 발행 받은 여권으로 세계 각국을 자유롭게 여행할 수 있는 것과 같습니다.

연합인증으로 이용이 가능한 서비스는 NTIS, DataON, Edison, Kafe, Webinar 등이 있습니다.

한번의 인증절차만으로 연합인증 가입 서비스에 추가 로그인 없이 이용이 가능합니다.

다만, 연합인증을 위해서는 최초 1회만 인증 절차가 필요합니다. (회원이 아닐 경우 회원 가입이 필요합니다.)

연합인증 절차는 다음과 같습니다.

최초이용시에는
ScienceON에 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 로그인 (본인 확인 또는 회원가입) → 서비스 이용

그 이후에는
ScienceON 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 서비스 이용

연합인증을 활용하시면 KISTI가 제공하는 다양한 서비스를 편리하게 이용하실 수 있습니다.

[미국특허] Routing incoming calls to a PBX in response to route requests from a host computer 원문보기

IPC분류정보
국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판)
  • H04M-003/00
  • H04M-007/00
  • H04Q-003/64
출원번호 US-0402686 (1995-03-13)
발명자 / 주소
  • Keeler Thomas C. (La Crosse WI) Dang Loanne P. (Raleigh NC) Kelly Chuck S. (San Jose CA)
출원인 / 주소
  • Siemens Rolm Communications Inc. (Santa Clara CA 02)
인용정보 피인용 횟수 : 25  인용 특허 : 1

초록

An embodiment of the present invention is a method for dynamically routing incoming calls through a private branch exchange (PBX) in response to commands issued by a host computer and, in particular, for routing incoming calls after routing information has been obtained from conventional ACD call ha

대표청구항

A method for dynamically routing incoming calls through a private branch exchange (PBX), which method comprises the steps of: receiving an incoming call; receiving an internal route request from a call processing module of the PBX in response to receiving the incoming call; receiving an external rou

이 특허에 인용된 특허 (1) 인용/피인용 타임라인 분석

  1. Vanacore Vincent D. (Boulder CO), Call-load-control arrangement for an emergency-call-answering center.

이 특허를 인용한 특허 (25) 인용/피인용 타임라인 분석

  1. Miller, Scott H, Actuator for a heart assist device.
  2. Shaffer,Shmuel; Beyda,William J.; Bitzinger,Rudolph, Apparatus and method for telephony feature access and gatekeeper policy interaction on combined ToL/PBX systems.
  3. Villena, Jose; Tellez, Alex; Mathur, Madhu; Stout, Jeffrey; Ben-Chanoch, Eyal, Blended agent contact center.
  4. Baker Daniel F. ; Harrington Noreen A. ; Van Berkum Paul E., Call recording system and method for use with a telephonic switch.
  5. Johnson, Lawrence; Velella, Alberto; Smith, David D.; Twitchell, James P., Call routing control using call routing scripts.
  6. Johnson,Lawrence; Velella,Alberto; Smith,David D.; Twitchell,James P., Call routing control using call routing scripts.
  7. Andrews G. Wayne ; Webber Steven H. ; Kelly James P. ; Johnson Lawrence E. ; Stern Jerry A. ; Milano ; Jr. Vincent J. ; Davis Charles R., Communications system and method for operating same.
  8. Clayton, John B.; Newman, Michael J.; Staudaher, Steven M., Computer integrated telecommunications systems and methods.
  9. Fromm, Laurence J., Customer interaction system.
  10. Johnson, Lawrence; Velella, Alberto; Twitchell, James P., Generation of communication system control scripts.
  11. Peters, William Suttle; Marsh, Peter Crispin Lawrence; White, Geoffrey Hamilton; Unger, Rolf Gunnar; Milsom, Frederick Paget; Henrichsen, Hans Hansforth; Sullivan, Colin Edward, Heart assist devices, systems and methods.
  12. Contractor, Saeed, Information retrieval method with natural language interface.
  13. Ely, Michael; Sipsey, Timothy P.; Adams, Calvin D.; Opiela, Robert, Method and apparatus for a business contact center.
  14. Fromm, Laurence J., Method and apparatus for controlling a contact center.
  15. Steffes Christopher Carl ; Tonizzo Anthony ; Vallillee ; IV George William, Method and apparatus for establishing a data link between a portable data communications device and an interface circuit.
  16. Kienberger Helmut,DEX ; Mueller Hans-Peter,DEX, Method for switching narrowband line bundles between communication systems via an ATM communication network.
  17. Jeffrey Alan Schanhals ; Christopher Carl Steffes ; Anthony Tonizzo ; George William Vallillee, IV, Multimedia data communications system.
  18. Villena,Jose; Stout,Jeffrey; Ben Chanoch,Eyal; Gooden,Herrick, Non-blocking expandable call center architecture.
  19. Ben-Chanoch, Eyal, Outbound calling system in a contact center.
  20. Peters, William Suttle, Percutaneous gas-line.
  21. Hurd Michael D., Routing calls to call centers.
  22. Hurd, Michael D., Routing calls to call centers.
  23. Villena, Jose; Ben-Chanoch, Eyal, Skills based contact routing.
  24. Stephen Michael Cole ; Jeffrey Alan Schanhals ; George William Vallillee, IV, System and method for supporting a worker in a distributed work environment.
  25. Hirni, James; Ely, Michael; Cottle, Bruce; Gindel, Christopher; D'Angelo, Robert, Telephony system for conducting multimedia telephonic conferences over a packet-based network.

활용도 분석정보

상세보기
다운로드
내보내기

활용도 Top5 특허

해당 특허가 속한 카테고리에서 활용도가 높은 상위 5개 콘텐츠를 보여줍니다.
더보기 버튼을 클릭하시면 더 많은 관련자료를 살펴볼 수 있습니다.

섹션별 컨텐츠 바로가기

AI-Helper ※ AI-Helper는 오픈소스 모델을 사용합니다.

AI-Helper 아이콘
AI-Helper
안녕하세요, AI-Helper입니다. 좌측 "선택된 텍스트"에서 텍스트를 선택하여 요약, 번역, 용어설명을 실행하세요.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.

선택된 텍스트

맨위로