$\require{mediawiki-texvc}$

연합인증

연합인증 가입 기관의 연구자들은 소속기관의 인증정보(ID와 암호)를 이용해 다른 대학, 연구기관, 서비스 공급자의 다양한 온라인 자원과 연구 데이터를 이용할 수 있습니다.

이는 여행자가 자국에서 발행 받은 여권으로 세계 각국을 자유롭게 여행할 수 있는 것과 같습니다.

연합인증으로 이용이 가능한 서비스는 NTIS, DataON, Edison, Kafe, Webinar 등이 있습니다.

한번의 인증절차만으로 연합인증 가입 서비스에 추가 로그인 없이 이용이 가능합니다.

다만, 연합인증을 위해서는 최초 1회만 인증 절차가 필요합니다. (회원이 아닐 경우 회원 가입이 필요합니다.)

연합인증 절차는 다음과 같습니다.

최초이용시에는
ScienceON에 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 로그인 (본인 확인 또는 회원가입) → 서비스 이용

그 이후에는
ScienceON 로그인 → 연합인증 서비스 접속 → 서비스 이용

연합인증을 활용하시면 KISTI가 제공하는 다양한 서비스를 편리하게 이용하실 수 있습니다.

Hydrostatic drive and method of braking a hydrostatic drive 원문보기

IPC분류정보
국가/구분 United States(US) Patent 등록
국제특허분류(IPC7판)
  • F16H-039/00
출원번호 US-0065686 (2006-12-15)
등록번호 US7874153 (2011-01-10)
우선권정보 DE-2005-0 2005 060 341(2005-12-16)
국제출원번호 PCT/EP2006/012126 (2006-12-15)
§371/§102 date 20080304 (20080304)
국제공개번호 WO07/073892 (2007-07-05)
발명자 / 주소
  • Behm, Martin
출원인 / 주소
  • Bosch Rexroth AG
대리인 / 주소
    Scully, Scott, Murphy & Presser, P.C.
인용정보 피인용 횟수 : 26  인용 특허 : 4

초록

The invention relates to a hydrostatic drive (1) and to a method of braking a hydrostatic drive (1). In the hydrostatic drive (1), in a closed circuit a hydraulic pump (3) is connected by a first and a second working line (11, 12) to a hydraulic motor (4). The hydrostatic drive (1) comprises a brake

대표청구항

The invention claimed is: 1. A hydrostatic drive comprising:a hydraulic pump;a hydraulic motor, which is connected to the hydraulic pump in the closed circuit by a first working line and a second working line;a brake actuation device; andat least one pressure relief valve, which is connected to one

이 특허에 인용된 특허 (4)

  1. Gollner Wilhelm (Neumunster DEX), Driving mechanism for an automotive propel drive.
  2. Heggie William S. (74 Woodfield Drive Ottawa ; Ontario CAX), Engine control systems.
  3. Denning Joel, Hydraulically actuated power braking apparatus and method for use with a moving vehicle.
  4. Wilhelm Gollner DE, System for controlling a hydraulic propulsion drive.

이 특허를 인용한 특허 (26)

  1. Phillips, Andrew W., 3-mode front wheel drive and rear wheel drive continuously variable planetary transmission.
  2. David, Jeffrey M.; McLemore, T. Neil, Abuse mode torque limiting control method for a ball-type continuously variable transmission.
  3. Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E., Ball type CVT including a direct drive mode.
  4. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type CVT with output coupled powerpaths.
  5. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type CVT with output coupled powerpaths.
  6. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type CVT with powersplit paths.
  7. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type CVT with powersplit paths.
  8. Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type continuously variable transmission.
  9. Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E.; Byltiauw, Matthias W. J., Ball type continuously variable transmission.
  10. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J.; Ziech, James F., Ball type continuously variable transmission/infinitely variable transmission.
  11. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J.; Ziech, James F., Ball type continuously variable transmission/infinitely variable transmission.
  12. Versteyhe, Mark R. J.; Byltiauw, Matthias W. J.; Ziech, James F., Ball type continuously variable transmission/infinitely variable transmission.
  13. Haka, Raymond James, Continuously variable transmission.
  14. Cooper, Kenneth E.; Versteyhe, Mark R. J.; Ziech, James F., Continuously variable transmission and an infinitely variable transmission variator drive.
  15. Ziech, James; Versteyhe, Mark R. J.; Cooper, Kenneth E., Continuously variable transmission and an infinitely variable transmission variator drive.
  16. Behm, Martin, Hydrostatic traction drive in closed hydraulic circuit and method for controlling the hydrostatic traction drive.
  17. Versteyhe, Mark R. J., IVT based on a ball-type CVP including powersplit paths.
  18. Taskiran, Evrim; Vandevoorde, Benoit; Byltiauw, Matthias W. J.; Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E., Infinite variable transmission with planetary gear set.
  19. Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E.; Byltiauw, Matthias W. J.; Remboski, Donald J., Internal combustion engine coupled turbocharger with an infinitely variable transmission.
  20. Versteyhe, Mark RJ; Duchene, Thibaut E; Byltiauw, Matthias W J; Rembroski, Donald J, Internal combustion engine coupled turbocharger with an infinitely variable transmission.
  21. Rozycki, Frank J.; Nielsen, Simon L.; LaFayette, Gary R., Speed control system for a hydrostatic transmission.
  22. Rozycki, Frank J.; Nielsen, Simon L.; LaFayette, Gary R., Speed control system for hydrostatic transmission.
  23. Versteyhe, Mark R. J.; Duchene, Thibaut E.; Byltiauw, Matthias W. J., Tilting ball variator continuously variable transmission torque vectoring device.
  24. Versteyhe, Mark R. J.; Goossens, Stijn, Torque peak detection and control mechanism for a CVP.
  25. Cooper, Kenneth E.; Versteyhe, Mark R. J., Transmission and driveline having a tilting ball variator continuously variable transmission.
  26. Ziech, James F.; Cooper, Kenneth E., Transmission having a continuously or infinitely variable variator drive.
섹션별 컨텐츠 바로가기

AI-Helper ※ AI-Helper는 오픈소스 모델을 사용합니다.

AI-Helper 아이콘
AI-Helper
안녕하세요, AI-Helper입니다. 좌측 "선택된 텍스트"에서 텍스트를 선택하여 요약, 번역, 용어설명을 실행하세요.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.

선택된 텍스트

맨위로