최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기국가/구분 | United States(US) Patent 등록 |
---|---|
국제특허분류(IPC7판) |
|
출원번호 | US-0568988 (2009-09-29) |
등록번호 | US-RE42609 (2011-08-03) |
발명자 / 주소 |
|
출원인 / 주소 |
|
대리인 / 주소 |
|
인용정보 | 피인용 횟수 : 2 인용 특허 : 30 |
The present invention is a dual-stage fuel injection strategy for compression ignition engines in which 15-40% of the fuel is injected into the combustion chamber no later than about −20 to −30 CA ATDC and as early as IVC. The remaining fuel is then injected in one or more fuel pulses, none of which
We claim: 1. A system for an engine having an intake manifold coupled to an intake conduit and an exhaust manifold coupled to an exhaust conduit, the system comprising:, the engine having a compression device coupled with a first portion to the engine, and comprising a compressor coupled to into to
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.