최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기Since the 1988, there has been an open import market of stationary, resulting in a dramatic increse in the sale of the most popular foreign brands of fountain pens. Although the use of the fountain pen is dramatically decreasing, it is also ture that the fountain pen is very often chosen as a gift. ...
저자 | 김일관 |
---|---|
학위수여기관 | 慶星大學校 産業大學院 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 산업디자인학과 |
발행연도 | 1993 |
총페이지 | 65p. |
키워드 | 만년필 광고 표현전략 인쇄매체 |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T4177696&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.