최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기Sponsorip in Sports Marketing not only has the advantage of enhancing brand awareness and boosting sales, but it also enblance differentiated strategy from that of competitors. Enterprise Company has been active in Sports marketing since the 1986 Seoul Asian Games, and has continuosly carried out it...
저자 | 김윤섭 |
---|---|
학위수여기관 | 경희대학교 체육대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 체육산업경영학과 |
발행연도 | 2000 |
총페이지 | 62p. |
키워드 | 대기업 스포츠 마케팅 전략 스포치 이벤트 |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T7413324&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.