최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The purpose of this thesis is to analyze the two countries' sexual appeal advertising in the performance of the advertising strategy show similarities and differences. Take South Korean sexual appeal advertisement 36 pieces with Chinese sexual appeal advertisement 28 pieces as analysis object, in al...
저자 | 梁雪 |
---|---|
학위수여기관 | 청운대학교 정보산업대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 광고이벤트컨텐츠학과 |
지도교수 | 김준환 |
발행연도 | 2012 |
총페이지 | vi, 90 p. |
키워드 | sexual appeal advertising sexual commercialization cognition of sex |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T12951514&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.