최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The aim of this paper is to analyze the influence of the sports market marketing which was brought by the three major communication common carriers of Korea. It is based on the 2010 FIFA World Cup South Africa to conduct concrete analysis and research. Marketing strategy does not only lie on the eco...
저자 | 장성 |
---|---|
학위수여기관 | 대불대학교 경영행정대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 경영학 마케팅 |
지도교수 | 강현구 |
발행연도 | 2011 |
총페이지 | v, 64 p. |
키워드 | 스포츠 마케팅, 이동통신, 월드컵 |
언어 | zzz |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T13288396&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.