최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The purpose of this study is to identify the influences of information source and familiarity on destination image, preference and visit intention. A survey was conducted among adults who have ever visited or intend to visit U.S.A and 201 responses were received from April 15th to September 10th. On...
저자 | 최기현 |
---|---|
학위수여기관 | 경희대학교 대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 관광학과 |
지도교수 | 이기종 |
발행연도 | 2016 |
총페이지 | iii, 78 p. |
키워드 | information source familiarity destination images preference visit intention |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T14171723&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.