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네오비전 콘택트렌즈의 중국 진출을 위한 브랜드 전략 : Thesis on Brand strategy for the contact lens of NEO VISION to advance into the China market-Focused on Verbal & Visual Communication strategy- 원문보기


소준언 (우송대학교 공학·디자인대학원 컴퓨터디자인학과 컴퓨터디자인학전공 국내석사)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

The development of contact lens in China has enjoyed nearly 40 years from the early hard contact lens to the extended contact lens to the popular moon cast contact lens recently and poly touch to the daily disposable contact lens....

주제어

#Contact lens Brand Identity Development Verbal & Visual Communication Brand Repositioning 

학위논문 정보

저자 소준언
학위수여기관 우송대학교 공학·디자인대학원
학위구분 국내석사
학과 컴퓨터디자인학과 컴퓨터디자인학전공
지도교수 김형석
발행연도 2016
키워드 Contact lens Brand Identity Development Verbal &, Visual Communication Brand Repositioning
언어 eng
원문 URL http://www.riss.kr/link?id=T14527822&outLink=K
정보원 한국교육학술정보원
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