최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기Coffee in South Korea began as a quick, inexpensive beverage and has rapidly expanded into a three billion dollar industry. One of the main consumers in this new market has been Millennials, people born between 1980 and 2000. A large part of this generation are now university students and wield a pr...
저자 | PLESE ERIC IVAN |
---|---|
학위수여기관 | 부경대학교 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 국제지역학과 |
지도교수 | Utai Uprasen |
발행연도 | 2017 |
총페이지 | 77p.; |
언어 | eng |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T14564792&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.