최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The purpose of this research is to investigate the influence of e-commerce live streaming characteristics on consumer purchase intention, primarily predicated on service-dominant logic (SDL). In addition, value co-creation as a mediator is tested to examine the relationship between e-commerce live s...
저자 | 왕온하 |
---|---|
학위수여기관 | 전북대학교 일반대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 경영학 |
지도교수 | 박윤서 |
발행연도 | 2021 |
총페이지 | vii, 69 p. |
키워드 | value co-creation SDL e-commerce live streaming purchase intention |
언어 | eng |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T15928144&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.