최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기한국철도학회 논문집 = Journal of the Korean Society for Railway, v.8 no.5 = no.30, 2005년, pp.483 - 489
허현무 (한국철도기술연구원) , 서정원 (한국철도기술연구원) , 권석진 (한국철도기술연구원) , 김남포 (한국철도기술연구원)
Railway wheel/rail contact conditions have influences on dynamic behavior of the rolling stock. If there are incompatibility problems between the wheel and rail, damages like wheel wear, wheel spalling, rail wear, etc are occurred. Especially wheel and rail profiles are important factors of vehicle ...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
Nefzger, 'Development of the S1002 Wheel Profiles on the DB Network', ERRI Report DT81(C116)E
R. Heller, N.K. Cooperrider, 'Users Manual for Asymmetric Wheel/Rail Contact Characterization Program', 1977
'Calculation of Equivalent Conicities for the S1002 Wheel Profile on UIC60 Rails', ERRI Report DT54/E
'Interaction between vehicle and track', ERRI Report C116/RP6/E
Vijay K. G., Rao V. D., 'Dynamics of Railway Vehicle Systems', Academic Press, 1984
VAMPIRE User Manual, AEA Technology, 2003
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.