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CRM 관점에서 본 온라인 의류업체의 고개정보관리
Customer Information Management of Online Fashion Companies: From CRM Perspectives 원문보기

服飾 = Journal of the Korean Society of Costume, v.56 no.2 = no.101, 2006년, pp.83 - 100  

정인희 (금오공과대학교 신소재시스템공학부) ,  김순철 (금오공과대학교 신소재시스템공학부) ,  황인도 (금오공과대학교 신소재시스템공학부) ,  정지욱 (금오공과대학교 대학원 섬유패션공학과) ,  추호정 (한양대학교 한국생물과학연구소)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

As online fashion businesses achieve rapid growth in the last few years, they gather various kinds of customer information through customer registration procedures and expect to utilize this information for CRM programs. The purpose of this study were to understand the current practices of customer ...

주제어

참고문헌 (32)

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  30. 최정환, 이유재. 죽은 CRM 살아있는 CRM. 서울: 한언, p. 120 

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