최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기대한산업경영학회지, v.5 no.2, 2007년, pp.33 - 51
김정열 (숭의여자대학 경영과) , 이재연 (성균관대학교 경영전문대학원)
environmental has given rise to a world where consumer persue satisfaction in quality and quantity of products. From this point of view, a study of the impact of logo design on brand association and consumer emotions is very important and useful. For this study, we investigate on the basis of preced...
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.