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참여형 학습에서 생성형 AI 지속 사용 의도에 대한 실증적 연구: ChatGPT 사례 중심으로
An Empirical Study on the Intention to Continue Using Generative AI in Engaged Learning: Focusing on the ChatGPT Case 원문보기

한국IT서비스학회지 = Journal of Information Technology Services, v.22 no.6, 2023년, pp.17 - 35  

김경순 (숭실대학교 대학원 IT정책경영학과) ,  김낙일 (숭실대학교 대학원 IT정책경영학과) ,  김명수 (숭실대학교 대학원 IT정책경영학과) ,  신용태 (숭실대학교 컴퓨터학부)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

This study investigated how helpful the use of generative AI such as ChatGPT is in conducting engaged learning at each university. In this study, based on the experiences of users using generative AI technology, we analyzed the relationship between usability and ease in consideration of the characte...

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참고문헌 (57)

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