최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기한국컴퓨터정보학회 2019년도 제59차 동계학술대회논문집 27권1호, 2019 Jan. 16, 2019년, pp.191 - 192
Hong, Jaewon (Dept. of Global Trade, Gyeongnam National University of Science and Technology) , Park, Seungbae (Dept. of Industrial Management, Seoil University) , Woo, Sang-Chul (Dept. of Hotel Management, Korea Tourism College)
The objective of this study is to understand the relationship between type of advertising and brand attachment. We divide advertising type into loss and gain frame and examine the effect on brand attachment, The effect of scarcity advertising on brand attachment and the effects of interaction effect...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.