최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기Logarithm is one of the contents that have been taught formally in the high school mathematics. But pedagogical problem come from the fact that such a deductive approach can hardly help students to understand the concept of logarithm.
In this study we examined the criticisms about the deductive ...
저자 | 심은아 |
---|---|
학위수여기관 | 경희대학교 교육대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 수학교육전공 |
지도교수 | 김병학 |
발행연도 | 2007 |
총페이지 | 46 p. |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T11066932&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.