화장품은 시장 마케팅전략에 발전 분석을 통해서 Loreal그롭은 중국시장에 시장 마케팅 전략과 모형을 분석한다.지금은 시장경쟁이 점점 치열화 되고 있다, 시장 마케팅이 기업은 대해서 매운 중요한다.상품에 발전산물이 바로 시장마케팅이다. 시장마케팅은 시장과 기업에 연결물이다. 시장 마케팅은 기업에 핵심이다. L그롭은 세계중 에서 가장 실력이 있는 화장품화사 다.이 그롭은 시장 마케팅전략에 발전 분석을 통해서 Loreal그롭은 중국시장에 시장 마케팅 전략과 모형을 분석한다.지금은 시장경쟁이 점점 치열화 되고 있다, 시장 마케팅이 기업은 대해서 매운 중요한다.상품에 발전산물이 바로 시장마케팅이다. 시장마케팅은 시장과 기업에 연결물이다. 시장 마케팅은 기업에 핵심이다. L그롭은 세계중 에서 가장 실력이 있는 화장품화사 다.이 그롭은 시장 마케팅 분야에 아주 성공적으로 이익을 얻었다. 그래서 우리한테 배울 수 있는 것이 아주 많다.. 로레알 기업의 비즈니스 설문 조사는 소비자의 심리적으로 분석한다. 조사 과정 중에서 화장품이랑 전제적으로 조사 했다. 소비자 조사를 통해서 로레알의 제품 가격 이나 광고 효과등 아직도 원벽 할 수 없다. 그러므로 몇 가지 제안을 한다. 첫째, 상품에 가격을 조정한다. 돌째, 대대적으로 선전한다. 세째,애프터 서비스를 가화한다. 네째,소비자에 취향이 따라 상품을 생산한다
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本文主要是通过化妆品市场营销策略的发展分析探讨L’OREAL企业在中国的营销策略和模式,寻求营销创新。在市场竞争日益加剧的今天,市场营销对一个企业的重要性是不言而遇的,市场营销是现代商品经济发展的产物,是连接市场和企业的桥梁与纽带,是一个企业的核心力量。莱雅集团是世界最大的化妆品公司,它在市场营销方面取得了巨大的成功,因此有许多值得我们学习的地方。 欧莱雅企业的问卷调查是从消费者的角度来分析欧莱雅的营销策略,在调查中对整个化妆品行业进行调查分析,针对欧莱雅产品销售状况进行分析在分析的基础上可以看出欧莱雅在产品价位,宣传力度,售后,等方面还是不完善的。由此提出了几项建议。第一就中国目前的市场消费能力来看,欧莱雅产品可以适当的调整产品价格来满足消费者需求。第二在宣传方面,通过电视广告,杂志等方面加大对欧莱雅产品的宣传力度。第三是进一步改善售后服务,良好的售后服务是下一次销售前最好的促销,有利于提升消费者的满意度。第四是努力推广符合消费者的产品理念,消费者的消费水平不同,消费理念也不同会有不同的购买习惯,欧莱雅可以根据不同的消费者来调整不同的包装大小来吸引消费者。并提供不同产品的试用装来吸引消费者让消费者找到更适合的产品。L'OREAL enterprises in China to explore marketing strategies and models, seeking marketing innovation through the development of cosmetics marketing strategy analysis. In today's increasingly competitive market, the importance of marketing a business and the case is not made, marketing is the product of modern commodity economy, the markets and businesses connected with a bridge link is the core strength of a business. L'Oreal Group is the world's largest cosmetics company, which has achieved great success in marketing, so there is much we can learn.The survey of L 'oreal enterprise from the Angle of the consumer to analyze the marketing strategies of l 'oreal, the survey were investigated for the cosmetics industry, analyzed the sales situation of l 'oreal product, based on the results of it analysis that l 'orealin product price, promotion, after-sales, remains incomplete.Thus made several recommendations. First adjust the product price. Second step up publicity efforts. The third is to further improve the service. Fourth, efforts to promote compliance with consumer product concept.
本文主要是通过化妆品市场营销策略的发展分析探讨L’OREAL企业在中国的营销策略和模式,寻求营销创新。在市场竞争日益加剧的今天,市场营销对一个企业的重要性是不言而遇的,市场营销是现代商品经济发展的产物,是连接市场和企业的桥梁与纽带,是一个企业的核心力量。莱雅集团是世界最大的化妆品公司,它在市场营销方面取得了巨大的成功,因此有许多值得我们学习的地方。 欧莱雅企业的问卷调查是从消费者的角度来分析欧莱雅的营销策略,在调查中对整个化妆品行业进行调查分析,针对欧莱雅产品销售状况进行分析在分析的基础上可以看出欧莱雅在产品价位,宣传力度,售后,等方面还是不完善的。由此提出了几项建议。第一就中国目前的市场消费能力来看,欧莱雅产品可以适当的调整产品价格来满足消费者需求。第二在宣传方面,通过电视广告,杂志等方面加大对欧莱雅产品的宣传力度。第三是进一步改善售后服务,良好的售后服务是下一次销售前最好的促销,有利于提升消费者的满意度。第四是努力推广符合消费者的产品理念,消费者的消费水平不同,消费理念也不同会有不同的购买习惯,欧莱雅可以根据不同的消费者来调整不同的包装大小来吸引消费者。并提供不同产品的试用装来吸引消费者让消费者找到更适合的产品。L'OREAL enterprises in China to explore marketing strategies and models, seeking marketing innovation through the development of cosmetics marketing strategy analysis. In today's increasingly competitive market, the importance of marketing a business and the case is not made, marketing is the product of modern commodity economy, the markets and businesses connected with a bridge link is the core strength of a business. L'Oreal Group is the world's largest cosmetics company, which has achieved great success in marketing, so there is much we can learn.The survey of L 'oreal enterprise from the Angle of the consumer to analyze the marketing strategies of l 'oreal, the survey were investigated for the cosmetics industry, analyzed the sales situation of l 'oreal product, based on the results of it analysis that l 'orealin product price, promotion, after-sales, remains incomplete.Thus made several recommendations. First adjust the product price. Second step up publicity efforts. The third is to further improve the service. Fourth, efforts to promote compliance with consumer product concept.
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