인터내셔널 브랜드는 글로벌경제시장에서 수많은 브랜드 중에서 인기를 한껏 끌고 있고 전 세계의 사랑을 받은 이유는 대중에게 독특한 기업브랜드 문화를 홍보할 뿐만 아니라 지역문화에 의하여 브랜드 홍보 전략을 세우고 다른 소비자시장의 문화와 욕구도 대단히 중요시하고 다른 문화의 소비자들에게 다른 브랜드 홍보기획을 만든 것이다. 본 논문은 문헌을 통해 문화, 인터내셔널브랜드와 브랜드 홍보를 서술하고, 전통적인 마케팅과 브랜드 홍보를 비교하여 브랜드 홍보의 중요성을 귀납한다. 따라서 인터내셔널 브랜드 홍보의 문화적인 영향과 인터내셔널 브랜...
인터내셔널 브랜드는 글로벌경제시장에서 수많은 브랜드 중에서 인기를 한껏 끌고 있고 전 세계의 사랑을 받은 이유는 대중에게 독특한 기업브랜드 문화를 홍보할 뿐만 아니라 지역문화에 의하여 브랜드 홍보 전략을 세우고 다른 소비자시장의 문화와 욕구도 대단히 중요시하고 다른 문화의 소비자들에게 다른 브랜드 홍보기획을 만든 것이다. 본 논문은 문헌을 통해 문화, 인터내셔널브랜드와 브랜드 홍보를 서술하고, 전통적인 마케팅과 브랜드 홍보를 비교하여 브랜드 홍보의 중요성을 귀납한다. 따라서 인터내셔널 브랜드 홍보의 문화적인 영향과 인터내셔널 브랜드 홍보의 사회적인 영향에 대하여 개괄적인 내용을 연구한다. 인터내셔널 브랜드 코카콜라는 성공한 브랜드 홍보 사례가 많다. 때문에 코카콜라 발전 현황과 가치를 간단히 소개하고, 코카콜라의 브랜드이미지와 자세한 사례와 보기를 통해 코카콜라 브랜드의 특징을 소개한다. 코카콜라의 브랜드 홍보 사례를 대충 분석하고, 주요하게 한국 서울과 중국 광저우에 대한 문화와 사회적인 행태를 정리하고 서울과 광저우의 차이에 비교, 한국과 중국에 따라서 코카콜라 현지화 브랜드 홍보 사례를 조사하고 분석한다. 코카콜라사가 어떻게 현지의 문화자원과 사회적 우세를 이용해 효율적인 브랜드 홍보를 달성하며 어떻게 하면 문화차로 인한 부정적인 영향을 피할 수 있을지 문화차와 브랜드 마케팅간의 상호영향에 대해 연구하고자 한다.
인터내셔널 브랜드는 글로벌경제시장에서 수많은 브랜드 중에서 인기를 한껏 끌고 있고 전 세계의 사랑을 받은 이유는 대중에게 독특한 기업브랜드 문화를 홍보할 뿐만 아니라 지역문화에 의하여 브랜드 홍보 전략을 세우고 다른 소비자시장의 문화와 욕구도 대단히 중요시하고 다른 문화의 소비자들에게 다른 브랜드 홍보기획을 만든 것이다. 본 논문은 문헌을 통해 문화, 인터내셔널브랜드와 브랜드 홍보를 서술하고, 전통적인 마케팅과 브랜드 홍보를 비교하여 브랜드 홍보의 중요성을 귀납한다. 따라서 인터내셔널 브랜드 홍보의 문화적인 영향과 인터내셔널 브랜드 홍보의 사회적인 영향에 대하여 개괄적인 내용을 연구한다. 인터내셔널 브랜드 코카콜라는 성공한 브랜드 홍보 사례가 많다. 때문에 코카콜라 발전 현황과 가치를 간단히 소개하고, 코카콜라의 브랜드이미지와 자세한 사례와 보기를 통해 코카콜라 브랜드의 특징을 소개한다. 코카콜라의 브랜드 홍보 사례를 대충 분석하고, 주요하게 한국 서울과 중국 광저우에 대한 문화와 사회적인 행태를 정리하고 서울과 광저우의 차이에 비교, 한국과 중국에 따라서 코카콜라 현지화 브랜드 홍보 사례를 조사하고 분석한다. 코카콜라사가 어떻게 현지의 문화자원과 사회적 우세를 이용해 효율적인 브랜드 홍보를 달성하며 어떻게 하면 문화차로 인한 부정적인 영향을 피할 수 있을지 문화차와 브랜드 마케팅간의 상호영향에 대해 연구하고자 한다.
In global markets, international brands can get customer approbate and support and even standing out in the variety of brands not only depend on the unique publicity and brand promotion strategic, but also establish a few strategic for different consumer demand , different consumption structure and ...
In global markets, international brands can get customer approbate and support and even standing out in the variety of brands not only depend on the unique publicity and brand promotion strategic, but also establish a few strategic for different consumer demand , different consumption structure and different cultures in different countries, TNCs have to carry out localization strategies in host countries. The paper describes the relations of culture , international brands and brand promotion. Also, the paper point out the importance of branding in modern society by comparing the traditional marketing and branding, discusses the cultural influence of local economic marketplace and its effects on international brand promotion. Coca-Cola is one of the most famous international brands and it is considered one of the most valuable brands in the world, and Coca-Cola has a lot of examples of successful brand promotions. So I chose Coca-Cola cases as research subjects. In this paper I will introduce the present situation, development of the characteristics, the brand image and the cases of brand promotion of Coca-Cola Co. Chapter Four introduces the social and cultural contexts of both Seoul and Guangzhou. And the second part makes a comparative study on local brand promotion of Coca-Cola Co. in Seoul and Guangzhou cities. This paper will show you how Coca-Cola to make good use of the culture resource and social dominance to increase efficiency of brand promotions and how to avoid a negative impact during a process of brand promotion.
In global markets, international brands can get customer approbate and support and even standing out in the variety of brands not only depend on the unique publicity and brand promotion strategic, but also establish a few strategic for different consumer demand , different consumption structure and different cultures in different countries, TNCs have to carry out localization strategies in host countries. The paper describes the relations of culture , international brands and brand promotion. Also, the paper point out the importance of branding in modern society by comparing the traditional marketing and branding, discusses the cultural influence of local economic marketplace and its effects on international brand promotion. Coca-Cola is one of the most famous international brands and it is considered one of the most valuable brands in the world, and Coca-Cola has a lot of examples of successful brand promotions. So I chose Coca-Cola cases as research subjects. In this paper I will introduce the present situation, development of the characteristics, the brand image and the cases of brand promotion of Coca-Cola Co. Chapter Four introduces the social and cultural contexts of both Seoul and Guangzhou. And the second part makes a comparative study on local brand promotion of Coca-Cola Co. in Seoul and Guangzhou cities. This paper will show you how Coca-Cola to make good use of the culture resource and social dominance to increase efficiency of brand promotions and how to avoid a negative impact during a process of brand promotion.
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