최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The increasing of income and improved living standards in China have heightened Chinese people's interest in well-being, and the pursuit of healthy beverage has led to the rapid growth of Pu'er tea market. Pu'er tea market is also steadily expanding. However, the research on Pu'er tea is very limite...
저자 | 유우침 |
---|---|
학위수여기관 | 경희대학교 관광대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 와인소믈리에학과 |
지도교수 | 고재윤 |
발행연도 | 2017 |
총페이지 | 69 p. |
키워드 | Chinese people selection attributes Pu'er tea perceived value repurchase intention |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T14567153&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.