최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기정보과학회논문지. Journal of KIISE. 시스템 및 이론, v.33 no.11, 2006년, pp.853 - 858
이만희 (인하대학교 정보통신공학과) , 박인규 (인하대학교 정보통신공학부)
In this paper, we propose a practical method for hardware-accelerated rendering of the depth image-based representation(DIBR) of 3D graphic object using graphic processing unit(GPU). The proposed method overcomes the drawbacks of the conventional rendering, i.e. it is slow since it is hardly assiste...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
Information Technology - Coding of Audio-Visual Objects - Part 16: Animation Framework eXtension (AFX), ISO/IEC Standard JTCl/SC29/WG1114496-16: 2003
L. Levkovich-Maslyuk et al, 'Depth image-based representation and compression for static and animated 3D objects,' IEEE Trans. on Circuits and Systems for Video Technology, 14(7): 1032-1045, July 2004
W. Chen et al, 'Light field mapping: Efficient representation and hardware rendering of surface light fields,' ACM Trans. on Graphics, 21(3): pp. 447-456, July 2002
M. Botsch and L. Kobbelt, 'High-quality pointbased rendering on modem GPUs,' Proc. 11th Pacific Conference on Computer Graphics and Applications, October 2003
R. Pajarola, M. Sainz, and P. Guidotti, 'Confetti: Object-space point blending and splat-ting,' IEEE Trans. on Visualization and Computer Graphics, 10(5): 598-608, September/October 2004
NVIDIA GPU Programming Guide Version 2.2.0, http://developer.nvidia.com/object/gpu-programming_guide.html
J. Leech and P. Brown (editors), The OpenGL Graphics System: A Specification (Version 2.0), October 2004
R. Rost, OpenGL Shading Language Second Editition, Addison Wesley, 2006
C. Zitnick et al, 'High-quality video view interpolation using a layered representation,' ACM Trans. on Graphics, 23(3): 600-608, August 2004
해당 논문의 주제분야에서 활용도가 높은 상위 5개 콘텐츠를 보여줍니다.
더보기 버튼을 클릭하시면 더 많은 관련자료를 살펴볼 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.