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베이커리 카페 고객 특성과 서비스 품질이 고객 태도와 행동에 미치는 영향
The Impacts of Customer Characteristics and Service Quality on Attitudes and Behaviors of Bakery Cafe Customers 원문보기

대한지역사회영양학회지 = Korean journal of community nutrition, v.11 no.3, 2006년, pp.383 - 391  

정재찬 (연세대학교 생활환경대학원 호텔.외식.급식경영) ,  최미경 (연세대학교 식품영양과학연구소)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

The purposes of this study were to examine the impacts of characteristics of bakery cafe customers and service quality on customer perceived value, customer satisfaction, intention to revisit, and intention to recommend, and to provide comprehensive understanding on attitudes and behaviors of bakery...

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문제 정의

  • 따라서 본 연구에서는 베이커리 카페 고객의 태도와 행동에 특징적으로 영향을 미치는 고객의 일반적 특성과 서비스 품질 요인을 규명함으로써 베이커리 카페 고객 행동예측 및 그에 따른 차별화된 마케팅 전략 수립을 용이하게 하고, 새로운 외식 산업 군으로 성장한 베이커리 카페의 조기정착과 관련 연구의 활성화를 꾀하고자 한다.
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