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NTIS 바로가기服飾 = Journal of the Korean Society of Costume, v.56 no.5 = no.104, 2006년, pp.75 - 88
김장미 (창원대학교 의류학과) , 박혜원 (창원대학교 의류학과)
The conception of uniform is changing from function and economical efficiency of the past to symbolism and aesthetic sense So, in such a management strategical point of view as enterprises' PR, scouting talent, organization revitalization etc, this is required to settle uniform culture which is prop...
삼성디자인 연구소. 기업의 전략적인 이미지 마케팅; 유니폼, 2005.11.22, http://www.samsungdesign.net
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김민자(2002). 한국적 이미지의 축구유니폼 디자인개발에 관한 연구. 한국복식학회, 52(4)
이소정(2001). 성공적인 리조트형 컨벤션 센터 CIP도입에 대한 연구, 건국대학교 대학원 석사학위논문, p.13
James Piditch. Communication by design. McGraw-Hill Inc. pp.100-103
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