최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기한국해양정보통신학회논문지 = The journal of the Korea Institute of Maritime Information & Communication Sciences, v.10 no.9, 2006년, pp.1596 - 1601
강래구 (조선대학교 전산통계학과) , 임희경 (조선대학교 전산통계학과) , 정채영 (조선대학교 전산통계학과)
To customer management finds and forecast customer's various pattern more easily and conveniently rising by important topic that control corporation's success and failure, mmy corporations are introducing CRM and eCRM fast. At past, customer management had been managed by statisticians or special st...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
Berson. Alex, Building Data Mining Applications for Crm, McGraw-Hill. 1999
Yim CK, Kannan PK., 'Consumer behavioral loyalty: a segmentation model and analysis' Journal of Business Research. Vol.44(2), 1999
Kohli R, Piontek F, 'managing customer relationships through e-business decision support applications: a case of hospital-physicion collaboration' Decision Support System, Vol.32(2), pp. 171-187, 2001
사와노보리 히데아키, 'e-CRM 마케팅' 국일증권경제연구소, 2000
J. Widom, 'Research Problems in Data Warehousing', Proceedings of the Fourth International Conference on Information and Knowledge Management, pp.25-30, 1995
Fayyad, U. M, 'Advances in Knowledge Discovery and Data Mining', MIT Press, 1996
박주석, '성공적인 CRM 구축에 영향을 미치는 요인에 관한 연구', 경영과 컴퓨터, pp.262-265, 2000
Hon, K. K. B., and H. Chi, 'A New Approach of Group Technology Part Families Optimization', Annals of the CIRP, 1994
해당 논문의 주제분야에서 활용도가 높은 상위 5개 콘텐츠를 보여줍니다.
더보기 버튼을 클릭하시면 더 많은 관련자료를 살펴볼 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.