최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기디지털융복합연구 = Journal of digital convergence, v.12 no.10, 2014년, pp.493 - 499
Jewelry in the US economy, which has the largest influence over the world, is more than 10 times in size in comparison to the Korean market. For that reason, the author examined the US jewelry market and compared Tiffany & Co, the world-renowned luxury jewelry brand with wedding jewelry of the Korea...
* AI 자동 식별 결과로 적합하지 않은 문장이 있을 수 있으니, 이용에 유의하시기 바랍니다.
WJRC Annual report, Korea Jewelry Market Resear ch2014, Wolgok Jewelry research center, 2014, p8-60.
Gidoo Chung, The influence of brand personality,bra nd identification, and brand attributes on brand assets, Graduate School of ServiceBusiness Administrat ion, Kyunggi University, 2004, p37-50.
Nam, Hwa Kyung,A Study on the Formative Chara cteristics of Art Nouveau Style Appeared in the Jewelry of Tiffany & Co,Journal of the Korean Societ y of Design Culture,Vol.15 No.3, pp. 206-208, 2009.
Kim, Sao Bom, A study of Jewelry Brand Identity Analysis & Development through the Sensibility Im age, Graduate School of Techno Design Kookmin University, 2006, p42-64.
DOI:http://www.tiffany.kr/
DOI:http://www.goldendew.com/
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
Free Access. 출판사/학술단체 등이 허락한 무료 공개 사이트를 통해 자유로운 이용이 가능한 논문
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.