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NTIS 바로가기한국콘텐츠학회논문지 = The Journal of the Korea Contents Association, v.20 no.6, 2020년, pp.342 - 353
송지안 (건국대학교 휴먼이미지학과) , 장성호 (건국대학교 휴먼이미지학과)
The purpose of this study is to identify priority factors for improving service quality of cosmetic stores in drug stores(DRS) and department stores(DES) and to provide basic data for improving service quality of cosmetic stores by analyzing the service quality based on the Kano model and the Potent...
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https://news.joins.com/article/23678903, 2020.02.20
이경희, 정갑연, "전반적인 브랜드 경험이 감성적 소비가치 및 브랜드 동일시에 미치는 영향: 색조화장품 브랜드 대상으로," 상품학연구, 제34권, 제3호, pp.41-53, 2016.
이지은, 전주언, 윤재영, "브랜드의 총체적 체험이 소비자-브랜드의 정서적 유대관계에 미치는 영향," 아시아마케팅저널, 제12권, 제2호, pp.53-81, 2010.
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김윤영, 화장품기업의 고객관계관리활동이 고객만족과 재구매의도에 미치는 영향: 화장품전문점의 서비스 품질의 매개효과를 중심으로, 안양대학교 일반대학원, 박사학위논문, 2018.
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