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우리나라 치위생(학)과 공식 인스타그램 계정 분석: 게시물 수와 팔로워 수의 관련성
Analysis of official Instagram accounts of dental hygiene departments in Korea: relationship between number of posts and followers 원문보기

JKSDH : Journal of Korean Society of Dental Hygiene = 한국치위생학회지, v.23 no.4, 2023년, pp.269 - 276  

위승연 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과) ,  정윤숙 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과) ,  김영석 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과) ,  김기윤 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과) ,  박도희 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과) ,  김성연 (경북대학교 과학기술대학 치위생학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

Objectives: This study aimed to analyze the official Instagram accounts of dental hygiene departments, focusing on the relationship between the number of posts and the number of followers. Additionally, the study sought to determine the status of these Instagram accounts through classifying posts by...

주제어

표/그림 (7)

참고문헌 (15)

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