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[국내논문] 지능정보화 시대에서 국가문화 차이와 명품구매 간 관계에 관한 연구: 한국과 브라질의 20대 소비자를 중심으로
A Study on The Relationship Between National Cultural Differences and Luxury Consumption in the Age of Intelligent Information: Focusing on Consumers in Their 20s in Korea and Brazil 원문보기

디지털산업정보학회논문지 = Journal of the Korea Society of Digital Industry and Information Management, v.19 no.3, 2023년, pp.117 - 128  

이재진 (인하대학교 산업경영학과) ,  권지은 (한국외국어대학교 브라질학과) ,  이성준 (한국외국어대학교 브라질학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

For Korea which has long been highly dependent on international trade for economic growth, the importance of the Brazilian market is likely to increase in the future considering its huge size of 216 million people. Therefore, it would be imperative to analyze and understand Brazilian consumer behavi...

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참고문헌 (23)

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