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NTIS 바로가기한국체육학회지. The Korean journal of physical education. 인문·사회과학편, v.62 no.4, 2023년, pp.379 - 386
한, 지훈
초록이 없습니다.
호텔레스토랑 이용고객의 특성에 따른 물리적 환경, 이미지, 만족도, 재방문 및 다른 레스토랑 방문의도에 대한 차이분석 희정 권 28 12 45 2014
Kim, Kwang-Yong, Cho, Sun-Bai, Choi, Hyun-Jun. The effects of the guide’s service quality at tourism destination on customer’s satisfaction. 호텔경영학연구 = Korean journal of hospitality and tourism, vol.28, no.3, 247-258.
고객충성도를 형성하는 관계혜택의 역할: 고급 레스토랑을 중심으로 민형 김 23 7 243 2011
호텔 뷔페레스토랑의 가격공정성과 서비스 품질이 고객 만족 및 고객 충성도에 미치는 영향 연구 학곤 김 26 7 181 2014
박, 지윤, 전, 성범, 이, 철원. 골프장의 인적서비스가 고객만족 및 충성도에 미치는 영향. 한국체육학회지. The Korean journal of physical education. 인문·사회과학편, vol.61, no.2, 243-254.
야놀자 “요즘 여행⋅여가? 합리적으로 소비하고 계산적으로 논다” 혜림 박 2023년
마우스로 잡는 SPSS 22 수명 우 2015
구조방정식모델 개념과 이해 종필 우 2012
윤, 지인, 한, 진욱, 문, 석현. 여가스포츠 참여자의 브랜드 편익, 브랜드 애착, 프리미엄 가격 지불의사의 관계 검증*. 한국체육학회지. The Korean journal of physical education. 인문·사회과학편, vol.59, no.5, 297-307.
수요증가⋅가격인상 기대 제조업 업황BSI 전월比 7p↑…비제조업1p↑ 민재 이 2023년
Lee, Yujin, Hwang, Sunhwan. The role of conspicuous leisure consumption for the happiness of mountaineering participants: the moderating effect of leisure satisfaction. 한국여가레크리에이션학회지, vol.46, no.1, 91-103.
스마트 비즈니스 환경에서 FTA 체결국인 미국, 중국제품의 가격공정성이 구매만족, 고객충성도에 관한 연구 제홍 이 17 4 305 2016
외식소비자의 소셜커머스 구매특성이 고객만족 및 충성도에 미치는 영향 창경 이 21 2 353 2020
부산지역 호텔기업의 사회적 책임, 서비스 및 가격가치, 고객만족, 고객지향성, 재이용의도 간의 관계 연구 용수 전 30 1 123 2016
숙박을 콘텐츠 가치가 있는 상품으로…여가와 놀이문화 시장의 개척자 ‘야놀자’ 명원 정 2023년
Cheon, Deok-Hee. A study on the effects of marketing mix on brand image, customer satisfaction, and loyalty in the outbound travel industry. 관광연구저널 = International journal of tourism and hospitality research, vol.34, no.5, 111-124.
Han, JeeHoon. Predicting Behavioral Intentions of the MZ Generation for Golf Participation: The Moderating Role of Price Sensitivity. 한국여가레크리에이션학회지, vol.47, no.1, 1-10.
Hwang, Sunhwan, Kim, Songhee. Difference in Leisure Satisfaction based on Interaction between Recreation Specialization and Conspicuous Leisure Consumption in Members of Bicycle Riding Clubs. 한국체육학회지. The Korean journal of physical education. 인문·사회과학편, vol.56, no.2, 419-428.
Bagozzi, Richard P., Yi, Youjae. On the evaluation of structural equation models. Journal of the Academy of Marketing Science, vol.16, no.1, 74-94.
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Han, Heesup, Ryu, Kisang. The Roles of the Physical Environment, Price Perception, and Customer Satisfaction in Determining Customer Loyalty in the Restaurant Industry. Journal of hospitality & tourism research : the professional journal of the Council on Hotel, Restaurant and Institutional Education, vol.33, no.4, 487-510.
Satisfaction: A behavioral perspective on the consumer L. Oliver Richard 1997
Oliver, Richard L.. Cognitive, Affective, and Attribute Bases of the Satisfaction Response. The Journal of consumer research, vol.20, no.3, 418-430.
A-priori Sample Size Calculator for Structural Equation Models [Software] D.S. Soper 2021
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