최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기In this paper, We make the error analysis on the limit concept of high school students and suggest two research problem questions for the effective teaching methods on it.
Firstly, what kind of error do they make when the students solve questions with the limit concept and continuous concept?
저자 | 김명규 |
---|---|
학위수여기관 | 경상대학교 교육대학원 |
학위구분 | 국내석사 |
학과 | 교육학과-수학교육전공 수학교육 |
지도교수 | 이상근 |
발행연도 | 2012 |
총페이지 | 34 p. |
언어 | kor |
원문 URL | http://www.riss.kr/link?id=T12881432&outLink=K |
정보원 | 한국교육학술정보원 |
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.