최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기대한산업경영학회지, v.2 no.2, 2004년, pp.173 - 195
정기한 (경상대학교 경영대학) , 오재신 (경상대학교 경영대학) , 김대업 (경상대학교 경영대학)
The purpose of this study is to analyze satisfaction factors that consumers perceive during purchasing products and using services on Internet Shopping Mall. Consumers' purchase process on Internet Shopping Mall is examined by finding the relation between overall satisfaction and intention. The stud...
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.