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NTIS 바로가기한국도서관 정보학회지 = Journal of Korean Library and Information Science Society, v.37 no.4, 2006년, pp.247 - 270
황재영 (국방과학연구소) , 이응봉 (충남대학교 사회과학대학 문헌정보학과) , 최호남 (한국과학기술정보연구원 NDSL사업단)
The purpose of this study is to measure customer satisfaction index of NDSL. we propose new model of the user satisfaction index for NDSL and verify the new model through the analysis of structural equation model, LISREL. We also build new measurement method for customer satisfaction index by differ...
박성현, "군수품 고객만족지수 개발 연구," 품질경영학회지, 제32권, 제2호 (2003), pp.213-231
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강회일, e-Service 품질 측정에 관한 연구. 척도개발과 실증분석(박사학위논문, 충남대학교 대학원 경영학과, 2002)
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오동근, 고객만족 도서관경영을 위한 연구(서울 : 국립중도서관, 2005)
http://ndsl.or.kr/ [요약 2006.7]
W. H. DeLone and E. R. McLean, "Information Systems Success: The Quest for the Dependent Variable," Information Systems Research, Vol.3, No.1(1992), pp.60-95
오동근, 고객만족 도서관경영을 위한 연구(서울 : 국립중도서관, 2005)
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