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O2O 배달 앱 플랫폼 서비스에서 공급 업체의 지속이용의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
A Study on Factors Affecting Vender's Continuous Use Intention in O2O Delivery App Platform Service 원문보기

한국IT서비스학회지 = Journal of Information Technology Services, v.20 no.2, 2021년, pp.13 - 31  

이재광 (한국산업기술대대학교 경영학부) ,  최영우 ((주)로젠택배 마케팅본부) ,  임은주 ((주)체리부로 미래전략실) ,  김유민 (한국산업기술대학교 경영학부) ,  안새롬 (한국산업기술대학교 경영학부) ,  김민정 (한국산업기술대학교 경영학부)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

Recently, delivery app services based on the O2O platform are increasing rapidly. Accordingly, various studies on O2O service have been conducted. Most of the studies are on consumer behavior in O2O services, and few studies on platform vendors have been conducted. Therefore, this study empirically ...

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참고문헌 (69)

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