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ZEPETO를 통한 패션 브랜드 경험이 브랜드 태도와 오프라인 패션 제품 구매의도에 미치는 영향 - 한국과 중국의 10-20대 소비자를 중심으로 -
Effect of Fashion Brand Experience on Brand Attitude and Offline Fashion Product Purchase Intention by using ZEPETO - A Case of Korean and Chinese Consumers in their 10s and 20s - 원문보기

Fashion & textile research journal = 한국의류산업학회지, v.24 no.5, 2022년, pp.567 - 576  

최다희 (경희대학교 의류디자인학과) ,  송수민 (경희대학교 의류디자인학과) ,  장등예 (경희대학교 의류디자인학과) ,  고리 (경희대학교 의류디자인학과) ,  신은정 (연세대학교 의류환경학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

This study aims to determine the effects of the experiences of ZEPETO platform users on their attitudes and purchase intentions. A survey on 10-20 Korean and Chinese virtual fashion consumers was conducted. Brand experiences were independent variables, and offline purchase was the dependent variable...

주제어

참고문헌 (26)

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