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[국내논문] COVID-19 유행에 따른 한국 경찰 민원 서비스 고객 만족도에 대한 품질 요인의 영향력 변화 분석
Analysis of the COVID-19 Pandemic-Driven Effect Changes of Quality Factors on Customer Satisfaction in Korean Police Civil Affairs Service 원문보기

品質經營學會誌 = Journal of Korean society for quality management, v.51 no.1, 2023년, pp.67 - 78  

여선관 (부산대학교 산업공학과) ,  이종혁 (부산대학교 산업공학과) ,  최원준 (부산대학교 산업공학과) ,  김기훈 (부산대학교 산업공학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

Purpose: The purpose of this study is to investigate the COVID-19 pandemic-driven effect changes of quality factors on customer satisfaction in Korean Police Civil Affairs Service. Methods: This study fitted a regression model to the data collected by Korean National Police Agency from 2019 (before ...

주제어

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참고문헌 (16)

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